03.03.2008 Bugun benim dogum gunum!


Dun siradan bir gun degildi!
Evet, tum kainat tarafindan bilindigi uzre benim dogum gunumdu.
Oglen tek dostum Aysegul tarafindan yemege goturulup tika basa doyurulduktan sonra iyice simardim, havaya girdim. Oglenki sahane yemegi dibine kadar suistimal edip saga sola mesaj cekip kah gaz vererek kah cemkirerek ortaligi iyice karistirdim. Kraliceler gibi ofiste oturuyor ve bekliyorum. Acaba aksama kimbilir nerde surpriz parti hazirliyorlar diye caktirmadan hayal kuruyorum:

Saat 18:00'de sirketin onunden limuzinle aliniyorum, sahane bir restorana goturuluyorum, restoran kapatilmis, butun duvarlar benim muhtesem(!) guzel resimlerimle suslenmis, kapida beni Robert Downey Jr. ile Daniel Day Lewis karsiliyo, ben girer girmez havai fisekler patliyo felan iste, siradan hayaller..

Hemen hemen gerceklesti diyebilirim bu yazdiklarim!!!!
Sirketten 17:30'da kosarak ciktim, Tansas'a, Soykan'a Migros'a ugrayip hizli bi sekilde alis veris yaptim, kosarak eve gittim, 10 gun onceden kalan bulasiklari yikadim, ortaligi toparladim, yorgunluktan ölmek uzereyken zil caldi.. Nes ve Fevo cocuklarini bagirta bagirta apartmani yika yika iceri daldilar. 5 dakika sonra Memo'nun tum oyuncak ve kitaplari zaptedilmisti!
Nes ben salata yapiim ama hepsini ben yaparsam olur, yarim yarim yapamam diye kapris yapiyo! Fevo ortaligi toplama numaralariyla geziniyo! Neyse allahtan Nilu geldi de mutfakta isler yoluna girdi.. Ben 1 paket makarna yeter dedim ama bi ara salona gidince Nilu yarim paket makarna daha haslamis.Daha sonra ana kralice Pelin ve ana prenses Misra tesrif etti elleri kollari paketlerle dolu.
Paketleri gorunce 30 saniye kadar yuzum guldu, hemen parcalarcasina zarif bi sekilde actim paketleri, allahtan mini firin almamislar, ohh! Bernardo'dan 7,5 milyara aldigim yemek takimimin yan sanayiisini, yedek parcalarini almislar, sevinmis gibi yaptim..
Soya soslu makarna ve salata yapip yemege oturduk. Makarna yetmediginden asla degil, cok lezzetli oldugundan kapis kapis gitti, guzel yemek yapmanin da boyle bi sakincasi var iste!!!!!
Bir tabak makarna ayirdik Pinar icin, uzerine 5 yetiskin 3 velet gozu dikilmis.. Dualar ediyoruz Pinar insallah ac gelir diye, bu kadar makarnayi Pinar nassi yiicek, birazcik alsak malsak derken Pinar geldi ve de AÇ geldi ve hepsini de yedi!!!
Neyse sonra pastayla doyurduk karnimizi!
Pinar Burcak'in sergisinde bi arkadasinda gordugum ve cok begendigim kupelerden almis bana. Pinar gelmeden yemek takimi yedek parcalarini gorunce ne kadar mutlu oldugumu unutup o dakika sattim alayini, dedim ki su kupelere bakin, ne kadar guzeller.. Almissiniz 3 tane porselen, nck nck.. Pelin Kanadaca kufur savurarak ustume yurumeye kalkti ama "Bugun benim dogum gunum, populer olan benim!" diye bagirinca ben vazgecti!
Seneye dogum gunumde kesinlikle Antalya'da olucaaam!!!!

Hiç yorum yok:

Memo

Memo
Kusadasi Bakkhos'da 2007 Haziran

Memo

Memo
Kusadasi Bakkhos'da 2007 Haziran

Memo

Memo
Ayvalik'ta 2007 Haziran