18 Şubat 2008 Kar yollari kesti!


Gunaydiiiin,

Efenim Nes Bahceli'den Bilkent'e, Beste Keklikpinari'ndan Tunali'ya nasil zorluklan gelmismis, falanmis filanmis! Biz burda teeee Bahceli'den cikip ne agir sartlar altinda taaam 1,5 km'lik yolu katedip Emek'e ulastik soran yok, nck nck! Sabah ciktim evden, manto, atki, eldiven, erzak tam takim. 150 metre gittim gitmedim bi duduk firrrrrt! trafik polisi : Ayakkabilarinizda zincir var mi hanfendi? Zincir yok ama civili kar botu dedim, yemedi tabii, neyse polis İspartali'ymis da hemseri muhabbetinden yirttik.. Biraz daha ilerledim 3.caddede yol kapanmis, 2 yaya feci sekilde carpismis bu nedenle polis yolu kapatmis, yayalar kuyruk olmus bekliyo felan.. Hemen tali yola saptim, uyanigim ya, 100 metre gittim gitmedim ROARRRRR! diye bi ses, karsima bi aslan cikti ama ne aslan! Siz deyin 50 metre ben deyim 150 metre boyu var, 5 katli apartman kadar bisii.. Basladik kapismaya, surekli pence atiyo lavuk, dedim ki "Ulen ben Pinar'in Mosi'siyle banyoda kalip sag kalmayi basarmis adamim, kici kirik metropol aslanina mi pabuc birakicam!" Kendi kendime verdigim bu gazla aslana bi ucan tekme attim, teee Polatlı'ya kadar savruldu dingil!
Neyse, ellerimi cirptim, mantomdaki aslan yelelerini temizledim ve yoluma devam ettim.
Sirkete geldim en sonunda, cay iciyom simdi.

1 yorum:

A Family/Group Member dedi ki...

for some reason when I saw the picture I kept thinking about the song where the rain drops was candy

Memo

Memo
Kusadasi Bakkhos'da 2007 Haziran

Memo

Memo
Kusadasi Bakkhos'da 2007 Haziran

Memo

Memo
Ayvalik'ta 2007 Haziran