15 Subat 2008 Pinar'da


Dün akşam.. Saat 17:29.. Gmail notifier'im her zamankinden farkli bi sekilde aceleyle yanip sonuyor.. Pinar'dan bir mail : Cheesecake yaptim, aksama geliyonuz mu? 30 saniye icinde cevap alamazsam davet iptal olur. Hayatimin en hizli en 10 parmak cevabini yazdim : Geliyoz!
Kalbim tock tock seklinde atıyo ya zamaninda gitmezse mailim diye.
29 saniyede gitti cevabim, ohhhhh!

Burcak'ın sergisi sonrasi Pelin, Mısra, ben ve yeni uyanmış Memo'yla birlikte uçarak Dikmen vadisine bakan ücra yerdeki çok katlı gecekonduya ulaştık.

Direk mutfağa daldık, granit tezgah uzerinde duran en büyük bıçağı aldım ve "Pınar, bırak kabağı havucu, evde et namına ne varsa çıkar yoksa Pelin'i bi daa goremezsin" dedim. Pınar "iyiii" diyerek dolaptan havuçları çıkarmaya devam etti. Bu sefer Pelin'i zorlukla yana savurup Arda'yı (2) rehin alarak "Et diyorum ulen et yiicez bu akşam bu evde" dedim en acımasız ses tonumla. Pınar hemen elindeki havuçları fırlatarak mutfak duvarinda asılı duran tabloyu hafifçe oynatti. Tablonun altindaki gizli bölmeyi şifreyle actı. Abariiiii! Gizli buzdolabında bilumum et, şarküteri ürünleri çakılı.. O an kafama dank etti! Misafirler icin buzdolabında zerzevat, evsahipleri icin gizli bölmedeki buzdolabinda envai çeşit et.
Hımm, düşündüğümden de akıllıymış bu Pınar dedim. Pınar elleri titreye titreye köfteleri kızartti, içli köfte çıkardı, kendi yaptığı pizza falan filan.. Biz Pelin'le direk köftelere saldırdık, 3 saniye icinde tüm köfteler toz duman!

Burdan sonra yazacaklarım korku ve şiddet icermektedir, lutfen çocuklarınızı uzaklaştırın!

Bi ara tuvalete girdim, ellerimi yikamak icin, zaten baska neden girilir tuvalete di mi!? Girer girmez dogal olarak kapiyi kilitledim. Dusakabinin icinde Mosi'yi (Pinar'in kedisi) gördüm, kibarca selamlastik ama kendisi aninda kapinin yanindaki lavabo tezgahina zipladi, disari cikacak! Ben de elimi kapiya uzattim, kilidi acacam Mosi de disari cikacak, buraya kadar sorun yok. Daha elimi kilide uzatir uzatmaz Mosi tum dislerini gostererek hırrrrr dedi ve bana dogru pence atti! Hemen elimi geri cektim. Biraz sonra yine uzattim gene hirrrladi ve pence atti. 5 kere falan tekrarlandi bu sahne, bu sirada ben Pinaaaarr diye feryat ediyorum ama Pinar mutfakta ve beni duymasina imkan yok. Ha bi de duysa ne olacak, kapi kilitli, Pinar kapinin disinda biz Mosi'yle icinde, ne yapabilir ki!?

Allahim, demek ki ecel beni Pinar'in banyosunda buldu dedim, tirmiklanarak ölmekmis sonum! Ama.. ama grup ne olacak dedim? Nasil yasayacaklar bensiz, ahhh!

Neyse bu arada Mosi'ye de diyorum ki sanki anlayacakmis gibi : "Ya Mosi, kapiyi acacam sen de cikacan, abartmayalim istersen"

En sonunda Mosi lavabonun altina indi, ben o saniyede kilidi actim ve kollarimda tirmik hissiyatiyla "Pinarrrrrrr, benim Mosi'yle ilgili kirli emellerim var" diye gurledim!

Ama Pinar o saniye agzima bir dilim cheesecake tikistirdi, cheesecake'den sonra ben aninda mayıştım "Su sizin Mosi, ne sevecen bi kedi di mi, ha ha ha" falan demeye basladim.

1 yorum:

Camilla dedi ki...

Bi daha olsa bi daha gelirim... N'apcan gorev işte..
Sebzeli geceler Volume-I
Bunun Volume-II side cekildi ama ben yoktum..

Yazarın notu: Pinara gitmeyen kalmasınn...

Memo

Memo
Kusadasi Bakkhos'da 2007 Haziran

Memo

Memo
Kusadasi Bakkhos'da 2007 Haziran

Memo

Memo
Ayvalik'ta 2007 Haziran